Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Inteligentny Rozwój 2014-2020. Projekt realizowany w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju: 5/1.1.1/2020 Szybka Ścieżka.
Tytuł projektu:
„Adspective – Platforma automatyzująca tworzenie wysokiej jakości reklamy w treściach multimedialnych z wykorzystaniem Al”
Cele projektu:
Głównym celem projektu jest opracowanie działającego w trybie automatycznym jak i półautomatycznym systemu lokalizującego na zdjęciach oraz wideo potencjalnej powierzchni reklamowej (tj. znajdujące się na nagraniu płaskie powierzchnie, reklamy w przestrzeni miejskiej, domowej, elementy przestrzenne, np. kubki), a następnie wklejenie w te miejsca spersonalizowanej reklamy, zintegrowanej w taki sposób, by dla odbiorcy końcowego nie było wyraźnej różnicy pomiędzy treścią oryginalną a dostawioną.
Planowane efekty:
Realizacja działań wskazanych w projekcie doprowadzi do stworzenia narzędzia informatycznego (produktu) dla serwisów OTT oraz domów mediowych automatyzujące wkładanie reklam w materiały wideo.